*جک*



یک بار سارق مسلح میره خونه غضنفر دزدی . اول رو می کنه به برادر غضنفر میگه اسمت چیه میگه رحیم
دزده میکشتش رو به زن غضنفر میکنه میگه اسمت چیه
میگه فاطی دزده میگه چون اسم زنم فاطی هست کاری باهات ندارم
رو میکنه به غضنفر میگه اسمت چیه
غضنفر میگه والا اسمم غضنفر هست ولی تو خونه صدام میکنن فاطی


غضنفر میره خونه میبینه بوی گاز میاد به زن و بچه هاش میگه برق رو روشن نکنید من کبریت آوردم!!!

دکتر به یارو میگه: دوتا خبر بد دارم.
اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده می مونی.
یارو میگه دومیش چیه؟
دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم!!!


یارو میره آمریکا .ازش می پرسن اسمت چیه؟ می گه : POWER GOD NEW DAYS
می پرسن معنیش چیه؟ می گه: قدرت الله نوروزی!


زنه به شوهرش میگه : می خوای دفتر یادداشتت باشم تا همیشه همراهت باشم ؟مرد : عزیزم سر رسیدم باش تا هر سال عوضت کنم


سره سفره عقد عروس بله نمی گفته .یارو یکم فکر میکنه و با صدای بلند می گه: عمو زنجیر باف!

معلم از دانشجویان رشته زیست شناسی پرسید: اگر خون (گودرز) را با خون (نازیلا) که هر دو از دو گروه خونی هستند، مخلوط کنیم چه خونی به دست می آید؟ غضنفر گفت: گودزیلا!!!


لاته میره قهوه خونه داد میزنه:عباس کیه؟بیاد جلو میخوام دهنشو سرویس کنم. غضنفر میره جلو لاته تا میخوره میزنتش.جمیعت میبینن لاته داره غضنفرو میترکونه میرن جلو از دست لاته بگیرنش غضنفر میگه:ولش کنید بابا.بذارید بزنه من که عباس نیستم

به یکی میگن با ماتیز جمله بساز :میگه دزد اومد خونه ما نتونست دزدی کنه گرفتیمش !!میگن اینکه ماتیز نداشت :میگه خوب ماتیز بودیم دیگه


یه روز تو یه تیمارستان ...دکتره می خواست از بیماراش تست بگیره، یه عکس ماشین میزاره جلوی همه میگه هرکی این ماشین و هول داد روشن کرد میره خونه اش همه رفتن هول بدن که برن خونه به جز یک نفر.دکتره خوشحال شد با خودش گفت این پس خوب شده... بهش گفت ببینم تو چرا ماشین و هل نمیدی؟ گفت اینا خنگن سویچ دست منه!

به غضنفر میگن آخرین بار جورابات رو کی شستی ؟ میگه:جون مادرت از این سوالات تاریخی!!!!! نپرس

یه مرغه قرص اکس میخوره اسرائیلیها میگرنش. دلیلش رو میپرسند میگن: این مرغه همینطور که راه میرفته مدام می گفته: قدس قدس قدس

غضنفر زنگ میزنه فلسطین زود قطع میکنه ازش دلیلش رو میپرسند میگه: می خواستم ببینم هنوز اشغاله یا نه


تو خیابون تصادف میشه، یک وانت نیسان گردن کلفت میزنه به یک موتور، دو نفر که سوار موتور بودن یکیشون سرش میخوره به جدول و جابه‌جا تموم میکنه، دومی فقط پاش میشکنه. خلاصه ملت جمع میشن دورشون، اون بدبختی که پاش شکسته بوده هی داد و هوار میکرده، غضنفر میره جلو بهش میگه: خجالت بکش خیابون رو گذاشتی رو سرت! تو که الحمدالله چیزیت نشده، ببین اون رفیقت بنده خدا تموم کرده اما اینقدر سر و صدا نمیکنه!!!!!


غضنفر رفت انگلیس. صبح پاشد با زنش رفت بیرون توی خیابون. یه مرده از کنارشون رد شد و گفت: «گود مورنینگ سر». غضنفر جواب داد: «سر مورنینگ گود»! زنش پرسید گضنفر ایلده چی شد؟ غضنفر گفت هیچی! این یارو انگلیسیه گفت: «سلام علیکم» و منم بهش گفتم: «علیکم سلام»


ارتباط برخی ترانه ها با مباحث شرعی:
خوشگلا باید برقصن...امر به معروف
ای قشنگتر از پریا – تنها تو کوچه نریا...نهی از منکر
ای خانم کجا کجا؟ ...صیغه فضولی
دلم فقط تو رو می خواد...تارک الدنیا
یه ماچ داد و دمش گرم ...اکرام ایتام
نمره بیست کلاسو نمی خوام ...ایثار


از غضنفر میپرسن: اگه امریکا حمله کنه چیکار میکنی؟؟ میگه: اول خونسردیمو حفظ میکنم... بعد زنگ میزنم 110

آهنگ جدید از بنیامین: شرکت خلوت ..دفتر خالی...منشی خوشگل.. تنهاست...نمی یااااای؟؟نمی خواااای؟؟!!



من از عمرم چه فهمیدم؟ نفهمیدم چه فهمیدم.همان اندازه فهمیدم که فهمیدم نفهمیدم.(قسمتی ازدفتر خاطرات غضنفر)



معلم از دانش آموزش می پرسه 5+5 چند میشه میگه 11 . معلم میگه بی شعور دستتو از تو شرتت در بیار



به 4 دلیل برات SMS می فرستم : 1) خیلی باحالی 2) دوست دارم 3) دل تنگت میشم 4) ارزش زنگ زدن نداری



روش دفع انگل : 3 روز چای و بیسکویت می خوری روز چهارم فقط چای. کرمه میاد بیرون « میگه: پس بیسکویت کو؟



غضنفر داشته میمرده در میاد به زنش میگه : زن حالا که من دارم میمیرم بگو ببینم چند بار به من خیانت کردی ؟

زنه در میاد میگه : ببخشیدا 3 بار.

یه بار یادته می خواستی بری تیم ملی فوتبال بازیت نمی دادن ، بعدش بازیت دادن اون یه بارش ( با مربی)

غضنفر : خوب . یادته هیچ کدوم از بازیکنا بهت پاس نمی دادن بعد همشون بهت پاس دادن اونم یه بار (11 تا بازیکن) . غضنفر : خوووووب . یادته 100 هزار نفر تماشا چی تشویقت نمی کردن بعدش همشون تشویقت کردن !!!!!؟!؟؟؟!؟!؟!؟؟



به غضنفر میگن خیلی آقایی. میگه: ما بیشتر!



از غضنفر میپرسن شما همتون اینقدر ساده این؟(خر) میگه: نه بابا، راه‌ راهمون تو

آفریقاست!( گور خر)



غضنفر تو مسابقه بیست سوالی شرکت میکنه، قبلش بهش میگن جواب

بیسکویته، ولی تو همون اول نگو، اولش یه چند تا سوال کن که ضایع نشه.

غضنفر میگه باشه و میره تو مسابقه، میپرسه: آقا، یک کویته؟! یارو میگه: نه.

میگه: دوکویته؟ همینجوری میگه تا میرسه به نوزده کویت! یارو میگه: من

یه راهنمایی بهتون میکنم، با چایی هم میخورنش. غضنفر میگه: آاااهان پس

بگو، ‌قنده؟!



به غضنفر می گن برو یه کیهان (روزنامه) بخر.ده دقیقه بعد با یه

خر بر می گرده!می گن این چیه رفتی گرفتی؟!می گه کیهان

نداشت همشهری گرفتم !!!



غضنفر رو داشتن به جرم قتل زنش محاکمه میکردن، دادستان میگه:

سنگدل‌! تو وقتی داشتی زنت رو میکشتی، ندای وجدانت رو

نشنیدی؟!‌ غضنفر میگه: نه والله! بس که این زنیکه جیغ و داد میکرد

مگه میذاشت ما چیزی بشنویم؟!!




بسمه تعالی ،وسلام علی خاتم الانبیا محمد مصطفی و جمیع الانبیا و مرسلین ,والعجمعین المعصممین غرض مزاحمت بود، که بحمدالله حاصل شد ( SMS مخصوص نیمه شبه)



پدر : پسرم برای تولدت چی می خوای؟پسر : چیز زیاد نمیخوام بابا، فقط یه رادیو میخوام که به وسیله ی یه ماشین اسپورت زیبا احاطه شده باشه!



دختر : شما کارت تبریک های عاشقانه و زیبا دارید؟ فروشنده : نظرتون در مورد این کارت چیه؟ روش نوشته :"تقدیم به تنها پسری که تا الان دوستش داشتم" دختر: عالیه! من 10 تا از این کارت می خوام!



این کار شیرین ترین کاریه که میشه انجام داد. توی تخت انجامش بده، یا روی کاناپه، یا توی حمام یا هرجای دیگه که تنهایی! هرگز نباید انجام دادنش رو متوقف کرد. به این کار میگن دعا کردن....... خدا اون ذهن منحرفت رو شفا بده!!!!



اتوبان تهران قم راهبندون میشه.. یکی میگه: چی شده؟ میگن: احمدی نژاد و گروگان گرفتند میخوان آتیش بزنن میگه: تا حالا کسی کمک هم کرده؟ میگن: آره تا حالا 3لیتر بنزین جمع شده

Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p..

شرمنده! این SMS آنتن نداد، وگرنه کلی می خندیدی!



دوست دختر غضنفر بهش میگه اگه می خواهی زنت بشیم باید خیلی خرجم کنی

غضنفر هم از فرداش شروع می کنه به خر جمع کردن !!!



غضنفر میره دستشویی هرچی زور زد آروغ میزد

به خودش میگه : نکنه برعکس نشستم !!!



همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره!!!



یک روز غضنفر میره در خونه دوستش و هر چی در میزنه کسی درو باز نمیکنه با خودش میگه فکر کنم در خرابه بهتره زنگ بزنم






غضنفر تو توالت غش می‌کنه.

به هوش میاد می‌گه : من کیم؟ چرا اینجام ؟ کی منو ریده ؟



به غضنفر می‌گن : کردم کردی کرد چه صیغه‌ایه؟

میگه :اون که دیگه صیغه نیست. جندست!!!



خروسه‌رو می‌ندازن توی فریزر بعد از چند ساعت درشو باز می‌کنن می‌بینن خروسه خیس عرقه و نفس نفس زنون می‌گه : هر کاری کردم پا مرغه باز نشد!!!



غضنفر داشته با _س زنش که حامله بوده ور ‌میرفته : می‌گه عزیزم چقدر تنگ شده؟

زنش می‌گه : در بیار دستتو. تو _ون بچست!



یه اسبه زنگ می‌زنه سیرک می‌گه : آقا اونجا برای من کار دارین

مرده می‌گه : چه هنری داری

اسبه می‌گه : بی شعور مگه نمی‌بینی دارم حرف می‌زنم!!! 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: